Η χορηγία, το πιο σημαντικό εργαλείο επιχειρηματικής επένδυσης μιας επιχείρησης αποτελεί μια
επικοινωνιακή προσέγγιση που επιβάλλεται στα νέα δεδομένα. Η δημιουργία συνεργιών
με μια από τις ανερχόμενες ομάδες συμβάλλει στην επίτευξη των εταιρικών
στόχων, μετουσιώνοντας την κοινωνική πολιτική του χορηγού σε ουσιαστική βοήθεια και συμβολή
στην επιχειρηματική και εταιρική του ανάπτυξη.
H ΑΠΟΛΛΩΝ πρωτοπορεί δημιουργώντας ένα προνομιακό χορηγικό πρόγραμμα, θεωρώντας
τους χορηγούς «επιχειρηματικούς του συνεργάτες». Προσπαθεί να αξιοποιήσει τη αφοσίωση
των φίλων-μελών-αθλητών-φιλάθλων μέσα από ένα σύστημα Customer Relations Marketing και να αυξήσει την
αλληλεπίδρασή τους με τους επιχειρηματικούς συνεργάτες του. Ο χορηγός «Επιχειρηματικός
Συνεργάτης» προσεγγίζει σε ένα περιβάλλον χαλαρό και πειστικό, μια ισχυρή πελατειακή βάση.
Ο ΑΠΟΛΛΩΝ χτίζει μακρόπνοες επιχειρηματικές σχέσεις
που στηρίζονται στην εμπιστοσύνη
και στην πίστη για το αμοιβαίο όφελος. Αναλαμβάνει και υποστηρίζει ένα χορηγικό
προνομιακό πρόγραμμα υλοποιώντας τους παρακάτω στόχους:
Στόχοι Συνεργασίας
Σημεία Προβολής Επωνυμίας
Επιτυγχάνεται με ένα πλούσιο και άκρως προνομιακό πακέτο, που παρέχεται μέσα από όλο το φάσμα των αθλητικών και πολιτιστικών δραστηριοτήτων του ΑΠΟΛΛΩΝ, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:
Επιτυγχάνεται με ένα πλούσιο και άκρως προνομιακό πακέτο, που παρέχεται μέσα από όλο το φάσμα των αθλητικών και πολιτιστικών δραστηριοτήτων του ΑΠΟΛΛΩΝ, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:
Αξιολόγηση - Ανταποδοτικότητα
Η επιστημονική αξιολόγηση της ανταποδοτικότητας της επένδυσης αποδείχτηκε ότι είναι τουλάχιστον τριπλάσια από το κόστος, εάν συνυπολογίσει κανείς την αξία της τεράστιας προβολής που δέχεται ο χορηγός άμεσα ή έμμεσα από όλα τα μέσα μαζικής επικοινωνίας (τηλεόραση, ρεπορτάζ εφημερίδων, περιοδικών, ραδιοφώνου, internet).
Το πρόγραμμα χορηγίας - επιχειρησιακής συνεργασίας αποτελεί το πληρέστερο επικοινωνιακό προϊόν αθλητικού μάρκετινγκ στην Ελλάδα λόγω του πολυδιάστατου χαρακτήρα του.
Η επιστημονική αξιολόγηση της ανταποδοτικότητας της επένδυσης αποδείχτηκε ότι είναι τουλάχιστον τριπλάσια από το κόστος, εάν συνυπολογίσει κανείς την αξία της τεράστιας προβολής που δέχεται ο χορηγός άμεσα ή έμμεσα από όλα τα μέσα μαζικής επικοινωνίας (τηλεόραση, ρεπορτάζ εφημερίδων, περιοδικών, ραδιοφώνου, internet).
Το πρόγραμμα χορηγίας - επιχειρησιακής συνεργασίας αποτελεί το πληρέστερο επικοινωνιακό προϊόν αθλητικού μάρκετινγκ στην Ελλάδα λόγω του πολυδιάστατου χαρακτήρα του.
Α.Ε.Σ. ΑΠΟΛΛΩΝ Σταυρούπολης
Τμήμα Μάρκετινγκ & Διαφήμισης
email : apollonclub95@gmail.com
Τμήμα Μάρκετινγκ & Διαφήμισης
Επικοινωνήστε μαζί μας :
email : apollonclub95@gmail.com